Dizajn identiteta i ambalaže za brend „Kolačić Sreće“

 

Klijent: Fortune Cookie Says
Projekat: Dizajn ambalaže

Biznis ideja „Fortune cookie says“ kompanije je da se u maloprodajama pojavi brend „Kolačić Sreće“ koji je bio uglavnom zastupljen u restoranima i kafieima. Mi smo angažovani na strateškom pozicioniranju brenda i kreiranju njegovog vizuelnog identiteta kao i dizajniranju ambalaže. Proizvod, odnosno poruka, namenjena je uglavnom mladim, kao i ljudima srednjih godina, koji kupuju ono što vole, a ne ono što im je neophodno, koji žele da se zabave i razbiju svakodnevnu rutinu.

 

Osnova brend ideje je „Inspiracija za pozitivan dan“ oko koje se gradi kompletna komunikacija. Logo je dizajniran tako da u sebi sadrži dobro pozant simbol osmeha i slova koja komuniciraju na ličnom novoudok je ambalaža urađena tako da su preko kutije i kesice, u kojoj se nalazi kolačić sreće, ispisane pozitivne reči.