Brend identitet i dizajn etikete Pastirska tajna

 

Client: Nova Iskra
Project: Brend identitet, dizajn etikete

Vodeći se vrednostima koje su utkane u proizvod; tradicija priroda, hranljivost, jedinstven ukus, lokalni autentični proizvod, delikates, autohtonost, zdravlje, snaga, kvalitet, narodni proizvod, kreiran je jedinstveni vizuelni identitet brenda i same ambalaže. Glavna paleta boja je u skladu sa prirodnim materijalima i evocira na nju, dok ostali materijali prave most između starog načina pakovanja proizvoda i današenjg vremena. Osnovni proizvod je dizajniran u bazičnoj paleti boja sa serifnom tipografijom, dok je za etiketu premijum proizvoda odabrana tamnija braon ili crna boja kao jasni pokazatelj otmenosti i elegancije. Kao motiv na etiketi je iskorišćen planinski predeo kao veza sa poreklom proizvoda. Dizajn proizvoda omogucava brzo pozicioniranje na policama u malopodaji, kao i privlačenje pažnje kupaca koji znaju da vrednuju prave gurmanske specijalitete.